, Malutki problem ze stałą prędkością... chyba.. ďťż

Malutki problem ze stałą prędkością... chyba..

Sequentix...
Malutki problem ze stałą prędkością... chyba..
  Słuchajcie drodzy afrykańczycy! Od jakiegoś czasu jestem szczęśliwym posiadaczem AT i chyba jest problem z zasilaniem. Jadąc ze stałą prędkością rzędu 110 120km/h wyczuwam naprawdę malutkie spadki mocy w silniku...są one chwilowe ale na dłuższej trasie uciążliwe. Na samym początku myślałem że powoduje to przeciwne podmuchy wiatru ale sytuacja nie "milknie" w bezwietrzne dni..)) Na innych prędkościach tego nie ma, silnik na wolnych chodzi równo, nie gaśnie, przyspieszenia są "normalne" itd... Czy to może być paliwo? Filtr paliwa czy może filtr powietrza?? może potrzebne czyszczenie gaźników? Jeżeli ktoś się spotkał z taką "malutką" dolegliwością proszę o kontakt...))):):)


Czy chodzi o efekt jak przy "wypadaniu" iskry na jednym garze?
Miałem takie coś - pomogła regulacja gaźników - skład mieszanki był daleki od ideału :mur: i pewnie trochę syfu też się zebrało...
odp.
  Myślę że raczej nie.. To jest coś takiego że silnik idzie równo... obroty nie spadają..ale przez "sekundę "czuć jakby ktoś na chwile jej odciął 40% zasilanego paliwa i jest malutki taki spadeczek mocy....) w sumie ... może jedna ze świec....
Myślę, że mogę mieć to samo... a przynajmniej podobne objawy. Wiem na pewno że mam dość zjechane dysze główne - ktoś niewprawny wyciągając je dość mocno poobdzierał śrubokrętem czy coś.. Fachowcy z motoracera mówili że może to mieć wpływ na prace silnika. Przy następnej regulacji będę wymieniał dysze i może to pomoże... Sprawdź stan dysz u siebie...


poskacz dupą po kanapie w czasie jazdy i zobacz czy nie powoduje to "malutkich spadków mocy"
Hm....ale co może mieć skakanie po kanapie ze spadkami mocy w czasie jazdy...? Nie rozumiem... Dla mnie to poważna sprawa. Chyba zacznę od świec....
Cytat:
Hm....ale co może mieć skakanie po kanapie ze spadkami mocy w czasie jazdy...? Dedukuj. A co masz pod kanapą i ma to bezpośredni wpływ na pracę silnika ;)
Mat---- nie zadawaj ciężkich pytań...wczorajszy jestem.... chodzi o moduły zap??:dizzy:
Na forum wiele razy był poruszany temat rozwalających się kostek od modułu w modelach RD03 i RD04. Sprawdź te połączenia, ew. przeczyść styki i odpowiedz mi na jedno podstawowe pytanie: kiedy robiłeś czyszczenie i regulację gaźników ??
Nie robiłem jeszcze regulacji ani czyszczenia. Motocykl mam niecałe 3 tygodnie....więc jestem świeżym arfykanerem.)) ale spoko...wcześniej 4 sezony jezdziłem transalpem...ale w nim nic takiego mi się nie działo. Załatwiłem już sobie zegary wakuometryczne i zaczne od synchro.... Jak jakieś podpowiedzi to chętnie wysłucham.....