, pomocy co robić gotuje aku a jestem w serbii w Zajecar ďťż

pomocy co robić gotuje aku a jestem w serbii w Zajecar

Sequentix...
pomocy co robić gotuje aku a jestem w serbii w Zajecar
  Potrzebuje pomocy w sprawie gotującego aku . Zapewne siadł regulator napięcia wsadziałem juz drugi aku to samo gotuje .
co robić zważywszy ze jestem na wypadzie w Serbii w Zajecar.
Może ktoś wie gdzie szukać pomocy tu w okolicach albo jak ewentualnie dać sobie radę samenu .
Pozdrawiam .


Miernik w rękę i sprawdzić napięcie ładowania i samego aku.Stawiam ,że stary regulator ubił aku a teraz ten aku zabije powoli nowy regulator.
kwestja jest taka ze nowy aku został juz zakupiony i tez go zaczyna gotować .jest jakiś sposób żeby motor wrócił o własnych siłach ??
Moze ktoś podróżował w tych rejonach i miał do czynienia z jakim warsztatem moto który może pomóc .
z góry dzięki
Parys jest oblatany w tamtych stronach. Tajemną wiedzę elektryczną mają na pewno Kazmir, R2D2, ...
Nie jesteś na pustyni więc możesz poszukać jakiego znachora, co ci załatwi i przeszczepi jaki podobny prundowo i gabarytowo regulator (poszukaj wątków, gdzie piszą o tym, co się sprawdza zamiast orginała).

Nie wiem, czy to pocieszy, a jeszcze mniej pomoże, ale w czasach, kiedy nie wiedziałem o istnieniu reglera, a już odkryłem położenie akumulatora stwierdziłem, że z aku znika elektrolit. Raz zaskoczyło mnie, że akumulator jest suchy, a moto pali i działa bez żadnych objawów. W błogiej niewiedzy dolewałem wody i na takiej dolewce pojechałem nawet do Chorwacji. Po zgłębieniu tematu namierzyłem ładowanie na poziomie 16V. Wymieniłem regler i aku (tylko para rozwiązuje problem) i teraz ładuje na poziomie 13,6V, co też już systematycznie sprawdzam.
Jak widać moje gotowanie szczęśliwie nic nie spaliło i dowiozło gdzie trzeba. Nie mając doświadczenia w prundach mogę wspomóc tylko taką historią, a wypowiedzieć się musi starszyzna naładowana elektryczną materią.


Zakładając, że to uszkodzony regler to próbowałbym jazdy na wypinaniu kostki reglera (bez ładowania / bez świateł) i ponownego wpinania sprawdzając poziom elektrolitu.
Można wtedy gdzieś dojechać i pokombinować dalej
Sprawdź czy nie masz zwarcia do masy w okolicach rozrusznika i kabla do rozrusznika.
cze

zrób tak - od alternatora do regulatora biegną trzy kabelki odłącz jeden dowolny, a i pamiętaj moc alternatora bardzo spadnie może się zdarzyć że po 300km będzie trzeba podłączyć tego trzeciego.

powodzenia
mt